無線要必要由朝到黑都講劉翔傷勢嗎?

 

退


退
使使
D


我當然同情劉翔,

但都唔使由朝講到黑架 !


...

23:0007:00
""

IMG_0222.jpg picture by iamanson

IMG_0224.jpg picture by iamanson

退


退

D

 


TVB

!

Img21.jpg picture by iamanson

 

 

本篇發表於 博士有o野講。將永久鏈結加入書籤。

8 Responses to 無線要必要由朝到黑都講劉翔傷勢嗎?

  1. 淑敏 說道:

    黃昏好啊^^
    支持劉翔退出的決定, 以防止傷勢惡化,
    留得青山在, 那怕無柴燒!

  2. 博士 說道:

    Re : 淑敏 ,
    我都同意呢一點 ,
    但TVB真係好長氣!!
     

  3. Crystal 說道:

    真係好可惜呀…睇住佢退出~
    睇住佢痛苦ge表情~真係好想喊~
    我地俾太多壓力佢la~
    佢話曬都背負住甘多人ge期望~
    無記咪日講夜講~
    不過我都覺得分析傷勢有d無謂~~
    劉翔~我們的英雄!!!!!

  4. Bonita 說道:

    佢ge退出喺令到所有人都驚訝..but我覺得佢自己都承受好大ge壓力..
    面對全中國十幾億人..面對媒體..仲有要面對好多好多….
    點都好…劉翔…我地一直都會支持你ga…

  5. 博士 說道:

    Re : LoVeLy└Crystal ,
    haha….原來都唔止呀,
    陳百祥主持今晚嘅重播都有叫個兩個物理治療師上去,
    都係講同一番說話.
    唉…
    個兩個治療師好似係現場為劉翔醫治咁.
     
     

  6. 博士 說道:

    Re : bontia ,
    其實佢都係被名氣所累 !!
     可惜.
     

  7. Queena 說道:

    運動員受傷係常見既事,我覺得何必小題大做喎!
    如果係為佢好,就更應該以平常心去對待呢件事。
    d人不斷講不斷講,無形中咪仲令劉翔更大壓力!
    依家佢又唔係呢世都比唔到賽,真係唔需要講到咁嚴重。
    我相信劉翔會捲土重來!加油呀!支持你!

  8. 博士 說道:

    Re : 娜娜 ,
    我覺得妳都講得好啱..
    越報導得多.佢嘅壓力就更大 .
     

發表留言