台灣鼎泰豐 ( 忠孝復興站 )

 

IMG_1342.jpg picture by iamanson

 

IMG_0842.jpg picture by iamanson

 

""Sogo



 

 

 

 

本篇發表於 飲食。將永久鏈結加入書籤。

2 Responses to 台灣鼎泰豐 ( 忠孝復興站 )

  1. RUBY 說道:

    今日終於有時間睇晒你旣台灣之旅啦!!
    點先?!有無食到變肥仔番黎????^^"
    你去左旅行,我身體都唔多妥,激死…….!
    今次行程好玩嘛?
    嘻嘻!點都好啦,玩完啦!番到香港要努力啦!!!
    等你15/7好消息,ok?
    我要等多一排先換電話,所以…….!
    好啦!你都要保重身體呀!

  2. 博士 說道:

    Re : BeBe ,
    我梗係無變肥仔啦 .
    啍!! 又話識得照顧自己. 呃我??!!
    妳而家好番未呀??
    放心,我會努力架喇.
    妳都要保重呀.

發表留言