台灣遊 – 總結

 

 





""

,忠孝復興站,西101
西
" "

3045
""


IMG_0123.jpg picture by iamanson

 

 


Sogo





 

食肆的地方人較多

IMG_1360.jpg picture by iamanson

大家看看,商場內冷冷清清。

IMG_1350.jpg picture by iamanson

 

 

 

本篇發表於 旅遊。將永久鏈結加入書籤。

4 Responses to 台灣遊 – 總結

  1. 淑敏 說道:

    午安, 祝周末快樂! 下次計劃到何處旅遊?

  2. 博士 說道:

    Re : 淑敏 ,
    妳好呀,
    現在還未沒定, 不過多數是日本.
    妳有什麼好提議??

  3. coco 說道:

    我都去過台北.不過係97年既事啦
    我對西門汀都好有feel.我重去咗六福村
    可能7月頭會去淡水~~正

  4. 博士 說道:

    Re : 小明 ,
    原來妳97年去過台北 , 我諗我都係咁上下年份去過.
    但7月頭出境唔知算唔算係旺季?
    預祝妳7月玩得開心D啦

發表留言